AttractSoft взе участие на шестото издание на IAB Forum и там бе представена маркетинг платформата Saliro

На 31 март в хотел Хилтън, София се проведе шестото издание на IAB Forum. То събра на едно място водещите експерти от българските онлайн компании, а също взеха участие и представители от международни компании. Основните теми на това събитие бяха дигиталният маркетинг, рекламните бюджети, търговията и онлайн финансите.

Изпълнителният директор на AttractSoft, Димитър Димитров представи на IAB Forum 2016 платформата за персонализиран маркетинг Saliro.

След IAB Forum 2016 изп. директор на AttractSoft, Димитър Димитров даде интервю пред Bloomberg TV Bulgaria, което може да изгледате на официалния им сайт.

moby.cards се появи и в българската медия, PREMIUM Lifestyle публикува статия за продукта на своя уебсайт

Лого на Premium Lifestyle

Едно от най-луксозните и изискани изднания на българския пазар, PREMIUM Lifestile, публикува статия за moby.cards, на уеб сайта на PREMIUM преди Коледните празници на 2015 г.

“Как да изненадате любимите хора по интересен начин”, 2015 е годината на иновациите. Когато става въпрос за комуникации, дигиталното пространство е единственото, което предоставя онези възможности, които на свои ред ни дават свобода, гъвкавост и мобилност….Цялата статия можете да прочете в раздел технологии на http://www.premium.bg/bg/tehnologii/

 

moby.cards, Chic&Cozy international Events and TQ Club Sofiq

Флаер за събитието Dirty Dancing с участието на moby cards

На 16 декември в един от най-известните софийски клубове – TQ Club се проведе Chic and Cozy Dirty Dancing с участието на moby.cards. Уникалните QR code се използваха за играта на Chic and Cozy, в която гостите спечелиха много прекрасни награди.

Saliro&CreaShop – различната маркетинг платформа и различното маркетинг събитие

На 26-ти ноември се състоя поредното събитие на Marketing360.bg, посветено на маркетинг, реклама, комуникаци и IT. Творческият експеримент CreaShop #2: Marketing in IT събра маркетолози, рекламисти, комуникатори и IT специалисти от: – AttractSoft GmbH, Enhancv.com, Уча.се, Triple Pro, Traincamp.me, Saliro.com, Crazy web studio – специален партньор на CreaShop2 с дизайн на онлайн визията на събитието, Gombashop, AMI Communications, Lab 08, ON-ED, Brand management, Nop-templates.com, Kabuki Themes, Superhosting, Sirma Solutions, Zenith Advertising & Communications Media Agency, Intugame, Start it smart и други. По време на събитието трите технологични компании представиха бранд казусите си. Saliro.com е платформа за персонализиран маркетинг, базиран на данни за клиента, покупките му, предпочитанията му за продукти, навиците му. Услугата е разработена от AttractSoft GmbH и на българския пазар целта на създателите й е да намери път към рекланите агенции и да ги улесни в ежедневната им работа, използвайки всички инстрименти на платформата. Цялата статия можете да прочетете на сайта на Marketing360.bg.